Freixenet
X

Freixenet presenta la campanya Celebra al teu ritme

Celebra al teu ritme

Sant Sadurní d’Anoia, 29 de novembre de 2018. – Freixenet ha presentat avui la seva campanya de 2018 Celebra al teu ritme en un acte que ha tingut lloc a les Caves Freixenet de Sant Sadurní d'Anoia. L'espot reflecteix l’àmplia diversitat de la societat i les diferents formes que tenim per celebrar els petits i grans moments al llarg de l'any.

Freixenet, que és una icona de la publicitat des de fa més de 40 anys, ha dissenyat un anunci en el que els consumidors són els protagonistes i no només simples espectadors. Així, el grup cavista busca connectar amb el públic a través de quatre escenes que inclouen moments quotidians i festius, tan emocionals com aspiracionals, dirigits a diferents públics, des de gent gran als més joves.

Al seu torn, la música té un destacat paper: es tracta del tema “Night and Day” del compositor Cole Porter, cançó popularitzada per Frank Sinatra, que transmet l'emoció, nostàlgia i tendresa a les escenes familiars i romàntiques del principi de l'anunci, per més tard anar evolucionant fins a un “remix” final que és una explosió de diversió, glamour i modernitat per a les escenes de festa entre amics.

Enguany i per primera vegada Freixenet ha volgut apostar pel talent jove i emergent comptant amb Virgil Ferragut, un director de 27 anys amb una prometedora trajectòria internacional que entén al públic de Freixenet i sap connectar amb la gent jove.

Pedro Ferrer, conseller delegat de Freixenet, explica: “Freixenet sempre ha exaltat la filosofia de celebració de la vida i des que el meu avi, Pedro Ferrer Bosch, iniciés la publicitat en la companyia, hi ha hagut diverses icones amb l'objectiu de ser una marca innovadora i internacional. El grup ha crescut i evolucionat durant aquests anys i la seva comunicació ha de fer-ho en paral·lel, transmetent una imatge global i alhora inclusiva, adaptant-se al context social actual”.

Per a Martina Obregón, chief marketing officer de Freixenet, “la publicitat sempre ha estat molt important per a Freixenet. Amb aquest anunci volem desestacionalizar el consum del cava i consolidar el posicionament internacional de la marca, així com maximitzar l'estil de vida mediterrani a través d'una campanya global”.

Per la seva banda, Virgil Ferragut s'ha mostrat agraït per l'oportunitat de realitzar l'espot de Freixenet, donada la trajectòria publicitària de la marca. Al seu torn, ha afegit: “Per a aquest anunci hem volgut mantenir els senyals d'identitat de la marca, com són el color daurat, que ja és sinònim de Freixenet, o l'emblemàtic brindis, que ara passa a ser un animat brindis entre amics i familiars, més informal i vibrant”.

L'espot s'estrenarà a la televisió el diumenge 9 de desembre i a partir d'avui es podrà veure a través dels canals digitals de Freixenet. La campanya, que compta amb la presència dels caves més universals de la marca, com són Carta Nevada i Cordón Negro, ha estat ideada per l'agència Lovebite de la mà de les seves directores creatives Kirsa Plewnia i Denise Rubin, amb Virgil Ferragut com a realitzador i la producció de Lee Films i Cósmico.


Sobre Virgil Ferragut

Virgil Ferragut va néixer a París el 1991, es va criar a Madrid i actualment resideix entre Madrid i Londres, on va realitzar els seus estudis en cinema i disseny. Es va graduar a la Universitat Central Saint Martins de la capital britànica al 2014. Ferragut tracta de trobar un equilibri entre el contingut i l'estètica perquè li agrada plasmar les coses senzilles de la vida d'una forma visual i espectacular cuidant fins al més mínim detall. Des dels seus primers passos al món de la publicitat i l'adreça cinematogràfica al 2015, ha treballat en grans campanyes per a marques com Unilever, Ikea, Coca-cola, Orange, McDonald’s o Endesa, entre d’altres. La seva visió li ha fet guanyar nombrosos premis, incloent dues nominacions en els Premis de Cannes 2018, un D&AD Yellow pencil o reconeixements als Fashion Film Festivals de Sud-àfrica i Berlín, entre d’altres.

Acerca de Freixenet, S.A.:

Freixenet és una empresa familiar fundada el 1914 amb arrels que daten de 1861. És el major exportador de begudes d'Espanya, així com el major elaborador mundial de cava. La companyia té la seva seu a Sant Sadurní d'Anoia, Barcelona. El Grup, que compta amb 20 cellers en tres continents, té marques com Freixenet, Segura Vídues, Castellblanc, René Barbier i Elyssia, filials en 19 països i cellers a les millors àrees vitivinícoles del món, com EEUU, Mèxic, Argentina, França i Austràlia, i exporta les seves marques a 109 països.

Publicat fa 7 mesos

x
Open Modal Close Modal