Freixenet
X

Freixenet Pinot Noir Rosé guanya els Travel Retail Awards

Freixenet Pinot Noir Rosé s'emporta el primer premi en la categoria de Millor Vi en els únics premis del sector Duty Free votats pel consumidor


Freixenet Pinot Noir Rosé és un vi escumós italià premium llançat per introduir els consumidors més joves en el fascinant món dels vins escumosos

Freixenet Pinot Noir Rosé ha estat guardonat amb el primer premi dels Travel Retail Awards en la categoria de Millors Vins. Aquest és l'únic premi independent del sector Duty Free que reconeix els productes millor qualificats venuts en aeroports de tot el món segons les opinions dels mateixos consumidors.

Més de 5.000 participants independents van provar Freixenet Pinot Noir Rosé i el van votar com el millor vi en un certamen exigent amb altres vins internacionals. La cerimònia de lliurament de premis es va dur a terme el 13 de maig a l'Hotel Conrad de Singapur.

Freixenet Pinot Noir Rosé és un vi escumós italià premium dissenyat per celebrar la vida amb estil. L’escumós rosat es va llançar després del gran èxit del seu predecessor, Freixenet Prosecco, per seguir atraient nous públics i introduir als consumidors més joves al fascinant món dels vins escumosos.

Aquest elegant vi té un deliciós accent de fruites vermelles d'estiu, notes perfumades i un final complex - un delicat delit pel paladar. L'expressió més fina i perfumada de la varietat Pinot Noir es reflecteix en aquest elegant escumós, servit en una ampolla increïblement única amb un encantador color rosa pàl·lid.

Reconeixement internacional

Freixenet s'enorgulleix d'haver guanyat un premi independent reconegut pels consumidors de tot el món, ja que el client sempre està al centre de l'estratègia global de la marca. Martina Obregón, Responsable de Màrqueting de Freixenet, destaca que per al grup "és una prioritat innovar i invertir en investigació, escoltar i parlar amb els consumidors, satisfer els seus gustos i aprofitar les noves tendències dels consumidors".

Freixenet ha consolidat la seva posició com a líder mundial en el sector i ha reafirmat el seu desig de desestacionalitzar el consum de vi escumós, un símbol de l'estil de vida mediterrani que està arribant a un nombre creixent de consumidors. Els Travel Retail Awards reconeixen l'experiència de Freixenet en l'elaboració de vi i el seu esforç per complaure als amants dels vins de tot el món amb el nou Freixenet Pinot Noir Rosé.

Publicat fa 1 mes

x
Open Modal Close Modal