Freixenet
X

Freixenet llança el seu primer Prosecco al mercat espanyol

Sant Sadurní d'Anoia, 24 d’octubre de 2018 – Freixenet ha anunciat avui el llançament al mercat espanyol de Freixenet Prosecco. L'entrada de l'empresa en aquest sector de ràpid creixement és una resposta a l'enorme demanda d'aquest popular vi per part del consumidor, i reflecteix la seva forta aposta per consolidar-se com el líder mundial dels espumosos.

Freixenet Prosecco és un producte fresc, lleuger i modern de categoria Premium, elaborat amb els millors raïms Glera de la regió italiana de Véneto. Amb aquest vi, la companyia amplia la seva experiència en el sector per arribar a nous públics i atreure al consumidor més jove i als Millennials amb la finalitat d'apropar-los al món dels espumosos.

En aquest sentit, aquest producte és un vi espumós que ajudarà a dinamitzar el mercat espanyol després del seu provat èxit des del llançament l'any 2017 i la seva posterior comercialització a Regne Unit, Finlàndia, Suècia, Brasil i Canadà. En el primer any del seu llançament, Freixenet Prosecco va registrar unes vendes d'1,7 milions d'ampolles.

Al mateix temps que a Espanya, Freixenet Prosecco iniciarà la seva comercialització aquesta tardor a Estats Units i Japó, que són mercats on la companyia té un reconeixement de marca destacat i disposa d'àmplies oportunitats de creixement. Per això, Freixenet Prosecco suposa la nova aposta per la innovació, el lideratge i la internacionalització del grup capdavanter mundial en espumosos.

Amb una tendència a l'alça que es mantindrà en els propers anys, aquest vi prosecco està considerat el producte motor de la categoria de vins espumosos a tot el món que ajudarà a dinamitzar el mercat i a impulsar el consum del Cava, ja que ambdues begudes són complementàries. Prova d'això és el bon comportament de Regne Unit, considerat el primer mercat per Freixenet Prosecco, en el qual el volum d'aquesta beguda ha estat incremental al de Freixenet Cava. Per la seva banda, a Finlàndia, en 2017 Freixenet va aconseguir ser la primera marca espanyola en vins espumosos i la número 1 de Prosecco; el que va suposar un creixement del 23% de Grup Freixenet. 

Freixenet Prosecco ve a ampliar l'oferta de la companyia que també iniciarà la comercialització del nou espumós Freixenet Italian Rosé, una deliciosa combinació dels millors raïms de Glera i Pinot Noir que es cullen a Itàlia i ho converteixen en un vi per gaudir sol o com un refrescant maridatge amb qualsevol menjar.

En aquest sentit, les diferents modalitats de vi espumós conviuran al mercat ja que tenen diverses característiques i van dirigits a segments diferents. L'estratègia de Freixenet permet complementar uns productes amb uns altres adaptant-se a les necessitats dels consumidors. 

En paraules de Pedro Ferrer, conseller delegat de Freixenet, “com a líders del mercat de vi espumós, el nostre repte és seguir innovant per competir en les grans lligues a nivell mundial. Amb l'arribada i gradual internacionalització de Freixenet Prosecco, contribuirem també a l'impuls de tota la categoria de vi espumós. El prosecco és una oportunitat per al cava”.

El procés d'elaboració
Per a l'elaboració de Freixenet Prosecco, el raïm sencer és pressionat amb delicadesa i el most comença un procés de lenta fermentació en fred, per així conservar millor les delicades aromes i el frescor del raïm. A continuació, la segona fermentació té lloc en dipòsits d'acer inoxidable pressuritzats a temperatura controlada per, unes setmanes més tard, obtenir un espumós de color groc amb viva efervescència i aromes fresques a cítrics, pomes i flors.

Aquest espumós, que en el paladar és net i fresc amb notes de llimona madura, poma verda i aranja, arriba al mercat a un preu que oscil•larà entre els 10€ i els 12€ amb un packaging superior. La seva ampolla de cristall tallat ho converteix en una joia per celebrar amb estil els petits i grans moments de la vida.

Publicat fa 9 mesos

x
Open Modal Close Modal