Freixenet
X

Première de #elArtedeBrindar

Freixenet ha presentat el seu tradicional espot nadalenc protagonitzat per Ricardo Darín i Michelle Jenner en un acte que ha tingut lloc al Palacete de los Duques de Pastrana de Madrid. La campanya "El Arte de Brindar" està composta, a més, per una sèrie de tutorials i altres continguts extres que es compartiran a través de les xarxes socials amb el hashtag #elArtedeBrindar.

La campanya recupera l'elegància i solemnitat del brindis, que ha anat perdent la seva essència amb el pas dels anys a les llars, i li tornar la màgia i poesia que solia desprendre. La "Bombolla Freixenet" ha convidat aquest any a dos destacats actors de renom. Ricardo Darín, l'intèrpret argentí més reconegut i popular de les últimes dècades, ens obsequia amb el discurs, l'accent i l'emoció. Michelle Jenner, una de les grans revelacions de la nova generació d'actrius espanyoles, és la inspiració i ens regala la seva màgia i el seu humor.

"El Arte de Brindar" és una reivindicació del brindis i, alhora, un homenatge als 40 anys que Freixenet porta felicitant les festes de la mà d'estrelles de l'espectacle, convertint el seu espot en el pòrtic del Nadal. El 1977 el va protagonitzar la gran Liza Minnelli, començant amb ella una sèrie irrepetible de campanyes amb artistes convidats, que any rere any brillaven i brindaven amb Freixenet i amb la seva principal icona publicitària, la "Bombolla".

L'espot es pot veure al microsite www.elartedebrindar.es i a les xarxes socials de Freixenet. El web compta també amb diversos continguts extres entre els que destaquen uns originals tutorials on els dos protagonistes ens revelen els seus trucs per perfeccionar “El Arte de Brindar”: el tipus de copa ideal, el discurs perfecte i el final més sorprenent. 

L'agència de publicitat TBWA s'ha estrenat creant la campanya, que un any més torna a comptar amb Kike Maíllo com a realitzador i amb OXÍGENO a la producció.

Ricardo Darín i Michelle Jenner

Publicat fa 1 mes

x